stage-thailand.reismee.nl

Time flies

Sawat die Kha, allemaal,

Wat gek! Vandaag is alweer mijn laatste dag in Bangkok...

De afgelopen 8 weken heb ik stage mogen lopen op KIS International School. En wat een ervaring is dat geweest. Ik heb heel veel nieuwe dingen gezien en geleerd, zowel op school als ook in de weekenden.

En nu gaat er bijna een nieuw avontuur beginnen! De komende twee weken zal ik alleen reizen (omg... ja, ik... alleen?). Ik ben heel benieuwd hoe dat me gaat bevallen, maar ik heb er heel veel zin in! En daarna mag ik weer terug naar Bangkok om Rico op te halen #zinin :D:D:D

Maar eerst even een terugblik naar de afgelopen week op KIS.

Vorige week vrijdag hadden we de staff party. En dat was me toch ook echt een party zeg! Om 17.00 uur werden we verwacht, we hadden twee uur de tijd om gratis bier of water te drinken en wat lekkers te eten (bruchetta, toastje met tonijnsalade, prikkertjes met bief). Vooral de bief... echt LEKKEEER! Nou de andere leerkrachten vertelden ons dat we in die twee uur tijd zoveel mogelijk moesten drinken, en dat hebben we natuurlijk ook maar gedaan. Dus toen we om 19.00 uur zelf moesten gaan betalen was iedereen al behoorlijk uhm... aangeschoten?

Laura en ik hebben echt met veel leerkrachten gekletst, over KIS, over hun volgende plannen en over het lesgeven op een internationale school. Iedereen vertelde ons dat we dit echt moesten gaan doen, omdat je zoveel van de wereld ziet! (jaa.. ik twijfel nu toch wel een beetje hoor) Ook hebben we nog met Ms. June gepraat, en we hebben haar verzekerd dat we goede ambassadeurs zouden worden voor volgend jaar.

Maargoed, even terug naar het grappige verhaal. We kregen nog een drankje aangeboden van een van de andere leerkrachten (rum cola, MEGA sterk) en toen werd de loterij gehouden. Ik heb zelfs een prijs gewonnen! Ofja ik, Ms. Sony had een prijs gewonnen (echt jongens... waarom is mijn naam niet uit te spreken in een andere taal dan het Nederlands?)... Het was een super leuke mok met de quote: "Don't envy the rich, be one of them." Dus dat ga ik dan maar doen he... Het enige nadeel was dat ik de mok ben vergeten toen we naar de volgende kroeg verhuisden (Oeps...)

Nadat we naar een ander barretje gingen en een gin tonic hebben gedronken (met zelfgemaakte gin) werd het tijd om naar huis te gaan, maar eerst zouden we pizza eten bij een van de leerkrachten. Toen we de rekening kregen kwam deze in een super mooi kannetje, waarop Laura tegen mij zei: "Sanne kijk hoe mooi, neem die mee!" Uh en ja, dat heb ik toen maar gedaan. Dus een mooi souvenir aan deze toffe avond! De pizza smaakte ons nog nooit zo GOED! En de volgende dag hebben we ons een tijdje vrij duf gevoeld haha. Maar echt een feestje om nooit te vergeten.

En toen waren onze laatste 3 dagen op KIS al begonnen... De kinderen maakten zich klaar voor het End of the Year concert, de leerkrachten waren alle spullen in aan het pakken, en ik bedacht me dat mijn tijd er al bijna op zat.

Ik heb nog hele leuke foto's gekregen, foto's gemaakt met de kinderen en alle supertoffe herinneringen goed opgeslagen in mijn geheugen. EY2, mentoren en Teachers Assistents, ik ga jullie echt missen!

Op naar mijn nieuwe grote avontuur de komende twee weken!


Ik blijf jullie natuurlijk op de hoogte houden,

Zoals altijd,

La khon Kha,

Sanne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!